Govt Jobs Private Jobs

ریلوے آپریشن جزوی طور پر معطل

Written by admin

پاکستان ریلوے نے ملک کے مختلف حصوں میں شدید بارشوں اور سیلاب کی وجہ سے اپنا آپریشن جزوی طور پر معطل کر دیا ہے۔ وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق نے پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے مسافروں کی زندگیوں کی اہمیت کے پیش نظر آپریشن معطل کیا ہے۔

وزیر نے کہا کہ انہوں نے ایم ایل ون کے ایک حصے کو بند کرنے کا فیصلہ کیا ہے جس کے تحت مسافر ٹرینوں کا آپریشن جزوی طور پر معطل رہے گا۔ اسی طرح انہوں نے مزید کہا کہ لاہور اور کراچی کے درمیان ٹرین آپریشن بند کر دیا گیا ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ پشاور سے چلنے والی ٹرین صرف ملتان تک محدود رہے گی جبکہ خانپور اور حیدرآباد کے درمیان ٹرین آپریشن معطل رہے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ ریلوے ٹریک بارش کے پانی سے ڈوب گئے ہیں۔

دریں اثناء پاکستان ریلوے نے ایک نوٹیفکیشن جاری کرتے ہوئے ملتان اور حیدرآباد کے درمیان ٹرین آپریشن پانچ روز کے لیے معطل کرنے کا اعلان کیا ہے۔ تاہم، اس نے مزید کہا، مال بردار اور کارگو ایکسپریس ٹرینیں دونوں شہروں کے درمیان چلتی رہیں گی۔

کوٹری اور داؤد سیکشن کو سیلابی پانی سے ریلوے ٹریک اور پلوں کو نقصان پہنچنے کی وجہ سے پہلے ہی ٹرینوں کے لیے بند کر دیا گیا ہے۔ حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے، ریلوے حکام ٹرین آپریشن دوبارہ شروع کرنے سے پہلے ساتوں ڈویژنوں کے پلوں کا معائنہ کریں گے۔

منسوخ ہونے والی ٹرینوں میں راولپنڈی سے فیصل آباد اور کراچی جانے والی پاکستان ایکسپریس شامل ہیں۔ پشاور سے لاہور کوئٹہ جانے والی جعفر ایکسپریس؛ کراچی اور راولپنڈی کے درمیان چلنے والی تیزگام ایکسپریس؛ پشاور سے لاہور کے درمیان چلنے والی عوام ایکسپریس؛ اور بولان ایکسپریس کراچی اور کوئٹہ کے درمیان چل رہی ہے۔ راولپنڈی سے لاہور سے کراچی تک چلنے والی گرین لائن بھی منسوخ کر دی گئی ہے۔



Submit Views:
26

Supply hyperlink

About the author

admin

Leave a Comment